Назад

„Dă mai departe oportunitatea” — campania națională de angajări, lansată de JustConsult-Cetățenie română

29 сентября, 2022 2200
„Dă mai departe oportunitatea” — campania națională de angajări, lansată de JustConsult-Cetățenie română
Atunci când ești în căutarea unui loc de muncă, în fața ta apar câteva provocări. Iar cea mai importantă este identificarea locului de muncă care ți se potrivește ca o mănușă. De ce este atât de importat? E simplu — pentru că la acel loc de muncă îți vei petrece o mare parte a timpului tău. Iată de ce este foarte important să optezi pentru un job care, în primul rând, îți aduce satisfacție, iar în al doilea rând — care îți permite să te dezvolți.

Cum afli dacă jobul este potrivit ție?


Un angajator responsabil va fi transparent și deschis cu tine. Interesează-te, până a aplica, despre condițiile de muncă, sarcinile ce îți revin, oportunitățile de creștere în cadrul companiei, dacă, pe lângă beneficiile de bază, există un sistem de motivare. 

Este foarte importantă atitudinea angajatorului față de nevoile oamenilor din echipă — abordarea față de un tânăr specialist sau o mamă cu copii. 

Angajații cunosc cel mai bine avantajele unui job. Ei pot relata aspecte neștiute din interiorul companiei. Iată de ce am lăsat angajații să vorbească despre beneficiile angajării la JustConsult, relatate din punctul lor de vedere.

„Dă mai departe oportunitatea de angajare” — este îndemnul celor care lucrează în companie, care deja cunosc avantajele și beneficiile acesteia. 

Ce spun angajații JustConsult despre experiența lor în companie?


Irina Sorocean de 5 ani activează la JustConsult și este manager în oficiu. Ea gestionează o super echipă de consultanți în care cu toții sunt pasionați de ceea ce fac. „Rolul meu este să ajut colegii să înțeleagă mai bine serviciile și valorile JustConsult, să funcționeze eficient și într-un mediu de lucru bun. Pe lângă gestionarea echipei, zilnic, ajut clienții în oficiu, care apelează la serviciile companiei. Ascult cu atenție care sunt nevoile lor și le ofer cele mai sigure soluții în domeniul actelor românești. Iar asta îmi place cel mai mult în echipa mea — că putem oferii soluții legale și corecte la orice problemă”. 

„Sunt mândră să dau mai departe oportunitatea de a lucra alături de cei mai tari experți în acte romanesti. Te încurajez și pe tine să aplici pentru funcția de consultant în oficiu la JustConsult. Tu poți deveni cel mai bun consultant în domeniul actelor românești. Te voi susține cu sfaturi și îndrumări ca să crești profesional”, este mesajul transmis de Irina.

Aliona Railean, operator call center la JustConsult — Cetățenie română, de asemenea a decis să dea mai departe oportunitatea de a lucra alături de cei mai tari experți în acte românești.

„Zilnic, mă ocup cu recepționarea apelurilor telefonice din partea clienților și le răspund la întrebările legate de perfectarea actelor românești. Înregistrez atent solicitările cetățenilor care ne apelează și îi contactez pe cei care au fost programați la o consultație în oficiu. Am grijă să găsesc cele mai bune soluții pentru persoanele care ne apelează și mereu să ofer răspunsuri profesioniste. Munca mea se bazează pe învățare continuă, iar parcursul meu în companie este modelat de către oamenii cu care lucrez”, spune Aliona.

Iulia Ceban, specialist procesare acte, povestește că examinează zilnic actele de stare civilă, actele de identitate și completează cu grijă cererile din numele clienților. „Mă asigur că totul este corect întocmit și duc evidența procesului de executare a dosarelor. Colaborez cu partenerii noștri din România pentru a garanta obținerea rezultatului dorit pentru clienți. În familia JustConsult provocările nu lipsesc niciodată, mereu am avut ocazia de a mă dezvolta și de a descoperi noi oportunități profesionale, care să-mi permită evoluția continuă. Am acceptat provocarea de a da mai departe oportunitatea de a lucra alături de cei mai tari experți în acte românești și te încurajez să aplici pentru funcția de specialist procesare acte”, a mai spus Iulia. 

Care sunt motivele pentru a veni în echipa JustConsult? 


JustConsult este o companie cu valori și o cultură organizațională avansată. În cadrul companiei activează peste 100 de angajați — juriști, experți în acte românești, specialiști în vânzări, în IT, marketing, transport. Obiectivul este mărim echipa cu specialiști bine pregătiți, gata să răspundă prompt nevoilor clienților. 

Pentru această toamnă, compania anunță un număr de 50 de posturi vacante. Intră pe link și verifică dacă te regăsești în cerințele companiei. Lista posturilor disponibile este una generoasă și cu siguranță poți găsi ceva potrivit competențelor și specializării. 

Iată lista cu posturile vacante de muncă la care poți aplica:
  • Operator Call-Centru
  • Specialist procesare acte
  • Manager Oficiu
  • Social Media Manager
  • Copywriter
  • Manager Marketing
  • Consultant în teren
  • Consultant în teren Oficiul Cahul și Bălți
  • Consultant Oficiul Teritorial Bălți
  • Șofer
Începe cariera ta la JustConsult! Scrie-ne un mesaj fie completează formularul aferent anunțului. Așteptăm CV-ul tău la adresa hr@justconsult.md (indicând obligatoriu postul la care candidezi), iar noi te vom contacta pentru a ne vedea la un interviu. Dacă mai ai întrebări, sună 061137060.

Похожие статьи